وبلاگ آپا دیزاین وبلاگ آپا دیزاین .

وبلاگ آپا دیزاین

خانه ی دست ساز

خانه ی دست ساز
خانه ی خودتان را دست ساز کنید یعنی با ورود به خانه ی خود سعی تان بر این باشد که تغییر و تحولاتی در آن ایجاد نمایید که دکوراسیون داخلی منزل شما با بقیه منازل فرق داشته باشد.


زمان تغییر دکوراسیون
معمولا تایم انجام تغییر دکوراسیون قبل از جا به جایی و اسباب کشی و همچنین قبل از سال تحویل و آغاز سال جدید می باشد.
تنها کاری که باید انجام بدهید این است که قبل از ورود به آپارتمان جدید دکوراسیون داخلی آشپزخانه و همچنین دکوراسیون داخلی پذیرایی را عوض کنید زیرا این دو بخش از خانه مرکز دید همه ی افراد هستند و اثر بسیار زیادی بر زیبایی و جذابیت آپارتمان شما دارند.


مدل مدیترانه ای

هنگام جست و جو در ارتباط با انتخاب طرح دکوراسیون در مجموعه آپا دیزاین ممکن است به این سبک زیاد بر بخور باشید این مدل در بر گیرنده ی نور و فضای لذت بخش و نمادی از دریا و اقیانوس و خورشید است این مدل دارای نور پردازی خاص و زیبایی است که مورد پسند خیلی از افراد جامعه است.

درست ترین انتخاب

لازم به ذکر است که هنگام خرید مصالح و انتخاب رنگ و طرح بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید زیرا اگر از مواد مرغوب استفاده نکنید به مرور زمان دکور منزل شما از بین می رود. و یا اگر از رنگ و طرح دکوراسیون داخلی آشپزخانه و یا دکوراسیون داخلی پزیرایی خوشتان نیاید تغییر آن بسیار هزینه بردار است.

نکته ی دیگر انتخاب افراد زبده و کار بلد در امور دکوراسیون داخلی منزل است زیرا طراحی دکوراسیون کاری بسیار هنری است که نیاز به تجربه و مطالعه دارد.

پیشنهاد ما به شما انتخاب آپا دیزاین است که با همراه داشتن افراد زبده و کاربلد طراحی خارق العاده و زیبایی برای آپارتمان شما انجام می دهند که هیچگاه از داشتن آن منصرف نشوید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۸:۲۱ توسط:وبلاگ آپا دیزاین موضوع: نظرات (0)